وبلاگ

چگونه از آمریکا خرید کنیم؟ – 2 سایت اصلی برای خرید از آمریکا

چگونه از آمریکا خرید کنیم؟

چگونه از آمریکا خرید کنیم؟

امروزه تولیدات کشور آمریکا گوشزد عام و خاص شده است و همه ما در مورد کیفیت بالای کالا های آمریکایی شنیده ‌ایم. اما سوال این است که:چگونه از آمریکا خرید کنیم؟

همچنین آمریکا رتبه یک اقتصاد جهان را دارد که این امر نتیجه صادرات کالا های با کیفیت خود به سایر کشور هاست. آیا خرید از آمریکا برای ایرانیان نیز امکان پذیر است؟ در ادامه به پاسخ این سوالات می پردازیم.

 

آیا خرید از آمریکا در ایران امکان پذیر است؟

بسیاری از ایرانیان هنگامی که کالایی را فقط در سایت های خارجی می بینند و آن را در سایت های داخلی پیدا نمی کنند، از خرید آن منصرف می شوند و یا آن را امری غیرممکن می نامند! شاید شما هم فکر کنید که خرید کالا از امریکا برای ایرانیان به خاطر دلایلی همچون: «نداشتن روابط سیاسی و اقتصادی ایران با آمریکا، تحریم‌های بین‌ المللی و … » غیر ممکن باشد، اما در واقع اینطور نیست. امروزه با گسترش تجارت الکترونیک، امکان خرید از آمریکا و دیگر کشورها برای ایرانیان و سایر مردم جهان فرآهم شده است اما با روش‌های خاص خود!

چگونه از آمریکا خرید کنیم؟

چگونه از آمریکا خرید کنیم؟

آسان ترین راه خرید از آمریکا چیست؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که آسان ترین راه خرید از آمریکا، استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی آمریکایی است. در حال حاضر تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی آمریکایی وجود دارد که هر چیزی را که فکرش را بکنید به فروش می‌رسانند! شما می‌توانید به راحتی در این فروشگاه‌ها پرسه بزنید و هر آنچه را که می خواهید خریداری کنید. در ادامه دو مورد از فروشگاه های اینترنتی معروف آمریکایی را به شما معرفی می کنیم.

 

  1. (amazon)فروشگاه اینترنتی آمازون

آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی دنیا است که توانسته بستری را به وجود آورد که فروشندگان بتوانند محصولات خودشان را از طریق این وبسایت به بازار های جهانی عرضه کنند و خریداران نیز در این بین، کالای اورجینال و اصلی را بدون وجود واسطه و با قیمتی کمتر از قیمت بازار بتوانند تهیه کنند. برخی از دلایل خرید کردن مشتریان از آمازون:

  • خرید محصول اورجینال، اصیل و با کیفیت
  • قیمت مناسب برخی کالا ها نسبت به بازار داخلی
  • خرید کالا های کمیاب که در ایران پیدا نمی شود
  • خرید مستقیم محصولات ساخته شده توسط آمازون
  • خرید هدیه و کالاهای لوکس
لوگو سایت آمازون

لوگوی سایت آمازون

  1. (ebay)فروشگاه اینترنتی ایبی

فروشگاه اینترنتی ایبی، یک شرکت چند ملیتی آمریکایی و یک بازار خرید و فروش آنلاین است که می‌توانید هر کالایی در هر دسته و گروهی را از هر برند از آن خریداری کنید. این شرکت بزرگ فعالیت خود را برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ میلادی و در شهر سن خوزه آمریکا آغاز کرد. در حال حاضر ایبی یکی از بزرگ ترین بازارهای آنلاین است که بیش از ۱۸۲ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد. در ادامه به دلایل محبوبیت ایبی می پردازیم:

  • تنوع بالای کالاها و برندها
  • خرید کالا های دست دوم و یا بازسازی شده با قیمت بسیار مناسب
  • ارائه حراج ها و تخفیف ها به کاربران و عرضه محصولات گاهی با نصف قیمت اصلی!
  • امکان تهیه کالا هایی که در ایران نیست و یا پیدا کردن مدل اصل و اورجینال آن دشوار است.
سایت ebay

چگونه از ebay خرید کنیم

چگونه می توانیم از آمریکا به صورت اینترنتی خرید کنیم؟

خرید کردن به صورت اینترنتی از آمریکا، بسیار ساده و راحت است. مشتریان در حالت عادی وارد تارنما (وب سایت) فروشگاه اینترنتی می‌ شوند، کالای مورد نظر خود را انتخاب می‌ کنند، هزینه آن را پرداخت می‌ کنند و آن را درب منزل تحویل می‌ گیرند.

اما متاسفانه این کار برای ایرانیان کمی پیچیده‌ تر است. به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وضع شده، ایرانیان نمی‌توانند به طور مستقیم از فروشگاه‌های آمریکایی خرید کنند. نه تنها امکان ثبت سفارش از ایران نیست، امکان پرداخت و انتقال پول هم میسر نیست. لازم به ذکر است علاوه بر ایران، کشورهایی مثل سوریه، کره شمالی، سودان و کوبا نیز تحریم هستند و امکان خرید به صورت مستقیم از آمریکا را ندارند.

اما ما ایرانیان چگونه می توانیم از فروشگاه اینترنتی آمریکایی مثل آمازون خرید کنیم؟ یکی از راه های خریدِ راحت از آمازون، مراجعه به سایت فاپلازا است. شما با مراجعه به این سایت می توانید از بین محصولات موجود، محصول مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنید و به راحتی درب منزل خود تحویل بگیرید.

چه محصولاتی را می توان از آمریکا خریداری کرد؟

  • تجهیزات صنعتی

لوازم و تجهیزات صنعتی از کالا هایی است که آمریکا در تولید آن پیشرو است. از ماشین آلات صنعتی گرفته، تا ابزارهای کوچک و … . آمریکا از جمله کشور هایی است که تجهیزات صنعتیِ با کیفیتی را تولید می ‌کند. همچنین آمریکا همیشه یکی از بزرگترین صادر کنندگان تجهیزات صنعتی بوده است که کره جنوبی با 3 میلیارد دلار، ژاپن با 1.4 میلیارد دلار و کانادا با 844 میلیون دلار بیشترین واردات تجهیزات صنعتی را از آمریکا داشته اند.

  • لوازم پزشکی

بی شک آمریکا یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تجهیزات و لوازم پزشکی در جهان است که در زمینه صنعت پزشکی بسیار پیشرفته است و بهترین محصولات را در این زمینه تولید می‌ کند.

برخی از دستگاه های پزشکی: ضربان‌ساز، پمپ‌های انسولین، ‌مانیتور‌های اتاق عمل، دفیبریلاتور‌ها و ابزار‌های جراحی.

  • لوازم آرایشی

معمولاً لوازم آرایشی کمی گران قیمت هستند، اما اصل بودن و کیفیت آن‌ها در فروشگاه های اینترنتی آمریکا تضمین شده است. در ادامه برخی از برند های معروف لوازم آرایشی آمریکایی را ذکر می کنیم:

  • MAC
  • Lippie Stix
  • Elf
  • NYX

 

سخن پایانی

خرید از فروشگاه‌های خارجی مانند آمازون آنقدر ها هم که به نظر می‌رسد سخت نیست. امروزه با گسترش تکنولوژی و ارتباطات، به راحتی می‌ توانید خرید خود را انجام دهید. در این مقاله سعی کردیم نحوه خرید از آمریکا را به طور کامل برای شما بیان کنیم، امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *